Cerita Pemuda MarQuee

Salam semua pembaca Halaqah Borneo (HB)...



Ayuh Syabab!!!, Ayuh Pemuda!!!

Alhamdulillah, penulis diberi peluang sekali lagi untuk menghasilkan karya multimedia. Hasilnye pun tak seberapa hebat seperti hasil2 karya dari orang2 yang memang dah expert. Tapi Alhamdulillah dapat juga terhasil video ini dengan bantuan "orang2" yang disayangi...

Terima kasih juga kepada Sis Ababeel kerana memberikan software untuk menghasilkan video ini. Sebenarnya video ini adalah video yang kedua yang dihasilkan oleh Al-Fateh wa Ababeel studios, (AFWA) Studios. Video pertama adalah video "Kenangan KITA 2010" yang dibuat khas untuk adik2 Foundation di Borneo... Dan video kedua ini "Cerita Pemuda MarQuee" khas buat sahabat di Tanah Malaya ini.

Jadi untuk yang kedua ini harapnye dapat memberikan manfaat kepada yang melihatnya. Video ini telah ditayangkan pada program ISK marQuee tempoh hari.

Insya Allah dibawah adalah video kedua yang telah dihasilkan:



"Cerita Pemuda MarQuee"

Created by: AFWA Studios
Published by: TheAFWAstudios
Special for: MarQuee Publication


*******************
Post by: Bro Al-Fateh
Selangor, Malaysia

Leave a Reply

Salam semua.. Silakan memberi komen anda di HALAQAH BORNEO (HB).. Kami ucapkan Jazakumullah atas segala komen anda.. Moga ada manfaat bersama.. Sentiasa menuju Ridha illahi dalam setiap amal kita..