Salam Ramadhan 1432H

Salam Kepada Semua.... kami ingin mengucapkan Selamat berpuasa di Bulan Ramadhan dengan penuh Keimanan dan Keikhlasan Kerana Allah..




Semoga Allah menerima segala Amalan ibadah kita dan seterusnye memberikan kita keredhaanNya dan menenpatkan kita di Surga.. Moga kita dapat menjadikan Ramadhan sebagai Madrasah TAQWA kita.

Kempen Ihya Ramadhan untuk Masyarakat






Kempen Ihya Ramadhan untuk Pelajar



Bersama menuju TAQWA...bersama meningkatkan amal, bersama mencapai kejayaan dunia dan akhirat...Salam Ramadhan dari IKRAM SARAWAK dan AQSA SYARIF SARAWAK.




Jangan lupa Tempah Pahala 'Ramadhan' anda ON-LINE...bersama kami dalam Majlis Iftar Perdana Hidayah Centre Sarawak...maklumat lanjut di http://miphcsarawak.blogspot.c​om/




Selemat berpuasa....Nantikan sesuatu yang Istimewa daripada IKRAMedia Sarawak hasil daripada Gabungan Kreatif TheAFWAstudios dan ArisGraphy khas buat Peminat Halaqah Borneo dan semuanye.. Insya Allah....


**************************
AL-Fateh
Ramadhan Kareem

One Response so far.

Leave a Reply

Salam semua.. Silakan memberi komen anda di HALAQAH BORNEO (HB).. Kami ucapkan Jazakumullah atas segala komen anda.. Moga ada manfaat bersama.. Sentiasa menuju Ridha illahi dalam setiap amal kita..