Promote: AQSA SYARIF

Satu institusi baru Palestin yang akan memimpin isu Palestin di Malaysia.


Aqsa Syarif (al-Aqsa as-Syarif: di dalam bahasa arab) bermaksud Masjid Aqsa Yang Mulia. Memang masjid ini dimuliakan oleh Allah dan ummat Islam seluruh dunia perlu membantu mempertahankan kesuciannya dari diceroboh tangan-tangan yang kotor seperti Yahudi Zionis. Aqsa Syarif adalah institusi/pertubuhan kebajikan bermotif tidak berasaskan keuntungan. Ditubuh semata-mata untuk menjalankan aktiviti sosial dan pendidikan khusus membantu perjuangan Palestin dari segi kewangan dan kepakaran yang dimiliki oleh sesiapa jua dikalangan rakyat Malaysia. Semoga Hidup berkat melalui sumbangan kita terhadap mereka yang memerlukan dikalangan rakyat Palestin.

Main site:

Blog site:


Sticker kereta. Pastikan semua kereta ada sticker ni (RM5).

Sticker yang dijual. Boleh ditampal di macam-macam tempat (RM2).

Badge and buttons (RM2).

Juga terdapat key chain yang bernilai RM2. Dapatkannya dari wakil-wakil di seluruh negara (konteks KITA: di kolej-kolej IPTA/IPTS). Sesiapa di borneo yang hendak beli dengan Halaqah Borneo, boleh terus ke blog USAHAWAN SAFWA (dalam proses).

Membelilah sambil menyumbang, anda pasti akan mendapati Allah memperlipat-kali gandakan apa yang ada pada anda.

Hasil dari jualan akan disalurkan kepada wakil Palestin yang dipercayai, yang pasti bukan dari pihak mereka yang cuba mengkhianati rakyat Palestin sendiri!

Insya Allah!

"Halaqah Borneo"
Sumber dari: akhi Mashizaki Keikan

Leave a Reply

Salam semua.. Silakan memberi komen anda di HALAQAH BORNEO (HB).. Kami ucapkan Jazakumullah atas segala komen anda.. Moga ada manfaat bersama.. Sentiasa menuju Ridha illahi dalam setiap amal kita..