Di Sebalik Juara Lagu

Ramai yang dah mula bercakap-cakap mengenai filem-filem cinta di kalangan kita...hurm..Ketika kita memperlekehkan nilai ukhuwwah sesama ikhwah/akhwat...ketika kita lebih suka menceritakan kelemahan dan membanggakan kehebatan...huhu...sungguh ia menyebabkan kepala ku semalam berputar-putar....apa yg kita buat ni... Ampuni dosa2 kami...jangan biarkan jatuhnya dakwah di tangan kami!...huhu..Wahai umat yang dirahamti allah, musuh kita masih selalu menjadi kan kita seperti kijang-kijang yang ketakutan...menghilangkan jiwa-jiwa singa yang pemberani!

***Pembacaan bermula...***



Anugerah Juara Lagu baru-baru ini dipenuhi dengan unsur Masonic? Persoalan itu kami tinggalkan kepada anda untuk menjawabnya selepas membaca dan meneliti gambar-gambar di artikel ini. Mungkin ramai antara kita tidak tahu dan perasan unsur-unsur ini diselitkan sekali pada acara itu. Subliminal Message, ya ini menunjukkan kepada kita bahawa kita tidak lari daripada pengaruh Dajal ini.



Rasullulah pernah bersabda dari Ali dan Abu Hurairah r.a.:

"Apabila harta rampasan perang (milik umum) dikuasai segelintir orang sahaja, barang amanah menjadi rampasan, harta zakat menjadi hutang, seorang lelaki mentaati isterinya dan menderhakai ibunya, berbuat baik kepada temannya dan berbuat kasar kepada bapanya, suara-suara tinggi di masjid-masjid, yang menjadi pemimpin suatu kaum (bangsa) adalah orang yang hina (berkelakuan/bersifat keji) di antara mereka dan orang yang menjadi ketua suatu suku (kabilah) adalah orang fasik di antara mereka, seorang lelaki dihormati kerana takut jahatnya, arak biasa diminum, sutera biasa dipakai (oleh lelaki), munculnya penyanyi perempuan dan alat-alat musik, orang yang di kalangan umat terkemudian akan melaknat (mengutuk) umat terdahulu, maka ketika itu hendaklah mereka menunggu kedatangan angin merah atau pembalikan bumi atau keburukan bentuk-bentuk atau tanda-tanda yang beriringan seperti tali yang putus maka jatuhlah biji secara berterusan". - Riwayat Tarmizi

Read More...http://holywar-efairy.blogspot.com/2010/01/secret-sign-unsur-masonic-di-ajl.html


Fikirkanlah guna Aqal yang Allah Kurniakan...
Kebenaran akan menghancurkan kebatilan...Ameeeen....

Leave a Reply

Salam semua.. Silakan memberi komen anda di HALAQAH BORNEO (HB).. Kami ucapkan Jazakumullah atas segala komen anda.. Moga ada manfaat bersama.. Sentiasa menuju Ridha illahi dalam setiap amal kita..